Середа, 23 січ. 2019
 
 
Діяльність Друк

greiderПредметом діяльності КП «ЖРЕУ» є експлуатація та утримання в належному технічному стані будинків та прибудинкових територій, виконання робіт по капітальному та поточному ремонту шляхів, житлових будинків, об’єктів соціального культурного призначення.

Для забезпечення виконання Статутної діяльності КП “ЖРЕУ” складається з :

- Адміністрації;

- Підрозділу паспортної роботи;

- Дільниці по обслуговуванню внутрішньо будинкових мереж та інженерного обладнання;

- Дільниці з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями;

-Двох розрахунково-довідкових центрів повул. Київський шлях 27 та Гагаріна,1;

-Аварійно-диспетчерської служби;

-Дільниці поточного ремонту;

-Ремонтно-будівельної дільниці;

-Автогаражу.

stoliartsehДЛЯ ВИКОНАННЯ ПОСТАВЛЕНИХ ЗАВДАНЬ КП “ЖРЕУ” УКОМПЛЕКТОВАНЕ:

- Необхідною технікою

- Обладнанням

- Навченим та кваліфікованим персоналом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З 01 березня 2012 року введені в дію тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для житлових будинків окремо за кожним будинком.

На підприємстві запроваджено ведення обліку витрат по кожному будинку окремо.

 

ПОКАЗНИК

ОДИНИЦЯ ВИМІРУ

ВЕЛИЧИНА

Кількість будинків

од.

180

Кількість квартир

од.

 

Загальна площа житлових приміщень

тис. кв. м

339,6

Еквівалентна площа прибирання

тис. кв. м

 

121, 3

 

Кількість будинків, побудованих:

- до 1950 року

- до 1970 року

- до 1980 року

- до 2000 року

 

 од./%

од./%

од./%

од./%

 

 

64/38

57/33

24/12

35/17

 

Потребує капітального ремонту

%

понад 75

 

Внутрішньо будинкові мережі, що потребують заміни 

%

65

 

ПЕРСОНАЛ

slesar

Середньомісячна чисельність працюючих на 01.02.2013 р.

158 чол.

Середньомісячна зарплата за 2012 р.

2207 грн.

Обслуговуванням та утриманням житлового фонду зайняті

97чол.

На виконанні ремонтно-будівельних робіт

29 чол.

На виконанні ремонтно-шляхових робіт

4 чол.

На обслуговуванні кімнат для приїзжих

4 чол.

На утриманні бази відпочинку с. Кийлів

2 чол.

СКЛАД ПЕРСОНАЛУ КП “ЖРЕУ” налічує -158 працівника.

Інженерно-технічні працівники - 31 чол.

Робітники з комплексного прибирання - 51 чол.

Слюсарі сантехніки - 12 чол.

Слюсарі-електрики - 4 чол.

Покрівельники - 2 чол.

Пічники - 1 чол.

Столярі - 2 чол.

Теслярі - 2 чол.

Мулярі - 2 чол.

Електрогазозварювальник - 2 чол.

Маляр - 7 чол.

Водій - 11 чол.

Тракторист - 2 чол.

Машиніст автогрейдера - 1 чол.

Машиніст екскаватора - 1 чол.

Шляхові працівники           - 4 чол.

Інші спеціальності - 25 чол.

workЗ замовниками працюють висококваліфіковані спеціалісти з великим досвідом роботи, що дає змогу задовольняти потреби населення в наданні адміністративних послуг.

Всі працівники КП «ЖРЕУ» проходять навчання з питань техніки безпеки та підвищення кваліфікації.

Наявність висококваліфікованого персоналу дає можливість якісно та у встановлені терміни виконувати завдання, які ставляться перед підприємством.

ВИМОГИ ДО ПЕРСОНАЛУ

В КП “ ЖРЕУ” на кожного працівника, у відповідності до законодавства, розроблені посадові інструкції, де чітко зазначені його обов’язки, права, відповідальність та взаємодія з іншими працівниками.

Підпорядкованість кожного працівника відповідно структури підприємства забезпечує суворе їх дотримання, а здійснення постійного контролю за їх виконанням зводить до мінімуму порушення.

Забезпечення планування робіт та звітність про їх проведення забезпечує якісне і своєчасне виконання робіт та послуг, а також дозволяє оперативно реагувати на виникаючі проблеми.

У своїй діяльності КП “ЖРЕУ” базується на слідуючі положення системи якості:

  1. Вимоги до персоналу
  2. Вимоги до надання послуг
  3. Вимоги до середовица
  4. КП “ЖРЕУ” виставляючи вимоги до персоналу завжди стимулює якісне їх виконання.

 

ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ

- ЗНОШЕНІСТЬ ТА НЕЗАДОВІЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ СТАН ОСНОВНОЇ ЧАСТИНИ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ

- НЕДОСТАТНІСТЬ В ОБЛАДНАННІ ЖИТЛОВИХ БУДИНКІВ ЗАСОБАМИ ОБЛІКУ І РЕГУЛЮВАННЯ СПОЖИВАННЯ ВОДИ І ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ;

- ВІДСУТНІСТЬ ІНОВАЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ З ПОПЕРЕДЖЕННЯ АВАРІЙ ТА ЗАПОБІГАННЯ ТЕХНОГЕННИХ КАТАСТРОФ;

- ВІДСУТНІСТЬ ФІНАНСОВИХ НАКОПИЧЕНЬ НА КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТА МОДЕРНІЗАЦІЮ ІНЖЕНЕРНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА ЛІФТІВ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ;

- ЗАБОРГОВАНІСТЬ НАСЕЛЕННЯ ЗА НАДАНІ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ;

- НЕДОСТАТНЯ ВЗАЄМОДІЯ МІСЬКИХ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ (ВУВКГ, ВКГ, КПТМ “БОРИСПІЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА”, ФЕГГ);

- ПУСТІ КВАРТИРИ ( ОРЕНДА );

- ЗАКРИТІ КВАРТИРИ (ВІДСУТНІСТЬ МЕШКАНЦІВ);

- БРОДЯЧІ СОБАКИ ТА КОТИ.

 

Введення в дію в КП « ЖРЕУ» системи управління якістю дозволило досягти таких переваг:

- краще розуміння і узгодженість діяльності у сфері якості у всій організації;

- гарантії постійного використання системи якості для управління в цілому;

- удосконалення системи документації;

- підвищення розуміння у персоналу аспектів якості;

- підвищення продуктивності праці, а, отже, зниження затрат;

- створення фундаменту для постійного удосконалення діяльності.

Система управління якістю дозволяє чітко визначити і управляти взаємопов’язаними та взаємодіючими процесами, правильно поставити і досягти вимірні цілі діяльності, при цьому стає можливим:

- чіткий розподіл відповідальності між усіма співробітниками щодо реалізації поставлених цілей та завдань;

- усунення надлишкових функцій;

- уніфікація документообігу;

- внутрішній контроль, спрямований на оперативне усунення виявлених невідповідностей, коригування і впровадження попереджувальних дій.

idc27Робота інформаційно - довідкових центрів дозволила знайти порозуміння між населенням та КП “ЖРЕУ”. Можна стверджувати, що в громадян є певна зацікавленість до інформації, яка надається інформаційно-довідковими центрами. Для зручності мешканців мікрорайонів КП “ЖРЕУ” проводить прийоми громадян з особистих питань директором та заступниками директора за адресами на дільницях по вул. Київський Шлях,27 та Гагаріна,1.

 

 

 

 

 

 

 

gagarina1Інформаційно-довідкові центри КП “ЖРЕУ” виконують наступні завдання:

  1. Надання консультацій про порядок розгляду звернень громадян.
  2. Прийом письмових заяв від населення до міського голови відповідно до реєстру адміністративних послуг .
  3. Надання інформації про діяльність міської ради, виконавчого комітету та комунальних підприємств м. Борисполя.
  4. Видача довідок відповідно до чинного законодавства України.
  5. Надання відповіді на листи та запити правоохоронних органів, установ, підприємств, організацій та населення міста.