Середа, 23 січ. 2019
 
 
ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН Друк

На попередню

ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

Складено:

Затверджено:

Cпеціаліст по роботі із зверненнями громадян

 С.В. Жабко

Уповноважений з питань системи управління якістю

В.О. Гуменюк 

______________________ 2008 рік

______________________ 2008 рік

 1

Перелік необхідних документів для отримання послуги

Звернення громадянина (власника квартири).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я по батькові, місце проживання, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином) чи письмовим.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне)

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

 2

Місце отримання послуги

1. КП “ЖРЕУ”, вул. Броварська,1

2. КП “ЖРЕУ”, дільниця по вул. Київський шлях,27

3. КП “ЖРЕУ”, дільниця № 2 по вул.Гагаріна,1

 3

Оплата за послуги

Безкоштовно

 4

Термін виконання

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник КП “ЖРЕУ” або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

 5

Відповідальний за виконання

Начальник КП “ЖРЕУ”

Перший заступник начальника КП “ЖРЕУ”

Головний інженер

Начальник дільниці № 2

В разі відсутності відповідальних працівників, проводить прийом громадян із особистих питань

Начальник РБД (ремонтно-будівельної дільниці)

 6

Опис дій

Відповідальна особа всебічно вивчає питання, з якими звернувся громадянин, здійснює запис у журналі з особистого прийому громадян.

Забезпечує:- позачерговий прийом Героїв Радянського Союзу, героїв Соціалістичної праці, Героїв України, інвалідів Великої Вітчизняної війни.

Письмове звернення приймає та передає на реєстрацію та на розгляд начальнику КП “ЖРЕУ”.

Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово, або усно, за бажанням громадянина.

 7

Місце реєстрації письмового звернення

 КП “ЖРЕУ”, вул. Броварська,1

 8

Результат послуги

Вирішення порушених питань, з якими звернувся громадянин.

 9

Причини відмови

недостовірні дані, невірно оформлене звернення

 10

Порядок оскарження

Письмове звернення до начальника КП”ЖРЕУ” про безпідставну відмову та зволікання при вирішенні порушених питань, з яким и звернувся громадянин

 11

Відповідальність

Відповідальні особи, винні у порушенні Закону України про звернення громадян, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України.

 12

Законодавча основа

Закон України “Про звернення громадян”.